A Forma-1-ben használt technológia nem csak a high-tech kommunikációs kütyükre és az autók elmés megoldásaira korlátozódik. Néha egészen meglepő dolgokkal próbálják a teljesítményt fokozni a csapatok, például a szerelők ruházatán is múlhat pár tizedmásodperc, ami súlyos pozíciókba kerülhet a mai kiélezett mezőnyben. 
Itt Europában még éppen csak kikeveredtünk a márciusi hóviharokból, így nehéz beleélnünk magunkat abba, hogy a világ túlsó felén az F1-es szerelőket a hőség hátráltatja munkájukban. (Igaz, többségünk nyaranta is ritkán cserél kereket 3 másodperc alatt.)
Mindenesetre az F1-es futamokon általában meleg van, ami kihívások elé állítja a csapatok munkatársait, amit egyes istállók olyan speciális ruházattal igyekeznek legyűrni, amilyet a legnagyobb teniszcsillagok hordanak. 
Az öltözéket annak a Nick Harrisnek a cége készítette, aki többek között Mark Webber, David Coulthard vagy Nico Hülkenberg személyi edzője. Harris szerint a high-tech, anti-mikrobiális anyagból készült ruhákban állítólag frissebbek maradnak a szerelők, különösen az olyan forró időjárási körülmények között, mint amilyen a hétvégi Maláj Nagydíjon várható.
A sportolók által már javában hordott Freshfit anyag kontrollálja a testhőmérsékletet és ezen keresztül az izzadást, így kevesebb folyadékot vesztenek a kemény fizikai munkát végző szerelők. „Kevesebbet izzadnak, így több energiát spórolnak meg” – foglalta össze a bio-fogyasztáscsökkentést ígérő ruházat fő előnyeit Nick Harris. „Ami azt jelenti, hogy kevésbé merülnek ki, és jobban tudnak koncentrálni a feladataikra” – tette hozzá.
A csapatok közül elsőként a Caterham öltöztette Freshfitbe a munkatársait, ám az első versenyen, Melbourne-ben  csak korlátozottan érvényesültek a ruházat előnyei, hiszen például a szombati időmérőn nem az izzadás volt a csapat legkomolyabb cseppfolyós halmazállapotú problémája, és általában sem volt túl meleg múlt hétvégén Ausztráliában. 
Ennek ellenére a caterhamesek azt állítják, a hét első felében már érezték a high-tech anyag jótékony hatását, hiszen szerdáig igen meleg volt Melbourne-ben. „A szerelők arról számoltak be, hogy a nap végére sokkal kevésbé izzadtak meg” – árulta el Harris.
Az öltözék igazi tesztje Malajziában lesz, akár 38 fokos hőmérséklettel és 80%-os páratartalommal. Ha a futamon kevesebb akció lenne (ami a szoros mezőny miatt szerencsére kevéssé valószínű), akkor tehát érdeklődve figyelhetjük a Caterham-szerelők mozgását.