A Malajziai Nagydíjon 2,05 másodperccel állított fel új kerékcsere-rekordot a Red Bull, és emellett még két 2,13 másodperces kiállást is produkált a csapat. A riválisok nem nézik ölbe tett kézzel a rekordokat, a Lotus is keményen dolgozik a kerékcserék idejének optimalizálásán.

A szerelők a héten gyakorlásra voltak hivatalosak, egy új hátsó emelőt próbáltak ki. „Gyakoroltuk a kiállásokat a héten” – erősítette Paul Seaby csapatmenedzser. „Eredményes napot zártunk, egy megbeszéléssel kezdtünk, majd lezavartunk körülbelül negyven cserét.”

„Egy új hátsó emelőt próbáltunk ki, amely elsőre telitalálatnak tűnik, sokkal gyorsabban emeli fel az autó farát. Itt már tizedekről van szó, szóval minden apróság nagy különbséget jelenthet.”

„A legjobb eredményünk körülbelül 2,4 másodperc volt, átlagosan 2,5-2,7 másodperc körül zártunk, ami azért nem rossz. Főleg, hogy ezek olyan kiállások voltak, amelyek során néhány srác tolja a helyére az autót, és ez azért nem teljesen olyan, mint élesben.”