Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Red Bull szepangi csapatutasítása, pontosabban annak Sebastian Vettel általi megszegése két hete élő botrányt kevert. Az ügyben boldog-boldogtalan megszólalt már, van, aki a csapatérdekek elsőbbségét, van aki a pilóták győzni akarását tartja fontosabbnak.
A múlt hét végén a Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner arról beszélt, hogy a Szepangban gondot okozó multi-21-kódot visszavonják, de helyette újat találnak majd ki, az energiaital-gyártó motorsportfőnöke, Helmut Marko viszont most a csapatutasítások teljes mellőzésével állt elő.
Malajziában még az amúgy közismerten Vettel-párti osztrák is rosszallóan beszélt a háromszoros bajnok engedetlenségéről, a verseny után többször is elmondta, hogy a csapat „kezéből kicsúszott az irányítás”. Marko azt állítja, mostantól nem is akarnak ilyen közvetlenül irányítani, szabad lesz a verseny.
„Nem fogunk több csapatutasítást kiadni” – szögezte la a német Sport Bildnek a tulajdonos Dietrich Mateschitz jobbkeze.