A McLaren és a Vodafone a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt jelentette be, hogy 2013 végén, hét év után elválnak útjaik. Természetesen rögtön megindultak a találgatások a következő névadó szponzor kilétét illetően, és a természetesnek látszó, Sergio Perezhez kötődő Telmex mellett a Gillette neve is felröppent.
Névadói partnerségről egyelőre nincs szó, azonban a Gillette és a McLaren ma bejelentette, hogy a borotvagyártó a csapat szponzora lesz a Kínai Nagydíjtól, az együttműködés jelenleg Ázsiára koncentrálódik majd.
„A Forma-1 egyik legsikeresebb csapataként a Vodafone McLaren Mercedes hagyományosan a világ legnagyobb márkáit vonzza. Egy, a Gillette-hez hasonló globális top-márkával kötött új együttműködés óriási promóciós lehetőséget jelent. Máris több innovatív stratégiát tervezünk az évre” – mondta a csapatfőnök Martin Whitmarsh, hozzátéve, hogy az új megegyezés is bizonyítja, hogy a Forma-1 továbbra is a globális marketing egyik legjobb platformja.