„A szahíri pálya jó egyensúlyt kíván” – mondta Button. „Akad néhány technikás, lassú irányváltós rész, nagyon precízen kell kigyorsítani a kanyarokból a megfelelő tapadás érdekében. Aztán ott vannak a gyors kanyarok, például a 6-os és 7-es, és az emelkedős balos is érdekes. Bahrein olyan hely, ahol a szél jelentősen befolyásolhatja az autó tapadását, nehéz előre tervezni. A szabadedzések a szokásosnál is fontosabb lesznek, hogy a lehető legjobb autót rakjuk össze az időmérőre és versenyre.”
A kínai verseny után kritizált Sergio Perez szerint jó ritmusban váltakoznak a gyors és lassú kanyarok Szahírban. „A nagy kihívást a homok jelenti, a pálya minden részén galibát okozhat” – így a mexikói. „A két DRS-zóna miatt jó versenyt várok, a legjobb előzési lehetőségnek az 1-es és 4-es kanyar ígérkezik. A második DRS-zónát várhatóan arra használjuk majd, hogy csökkentsük a hátrányunkat az előttünk haladóval szemben, hogy aztán a célegyenesben támadást indítsunk ellene.”
Martin Whitmarsh csapatfőnök szerint Kínában látszottak a javulás jelei, ezt a lendületet kell továbbvinni. „Az első három verseny nem volt éppen a legegyszerűbb számunkra, de minden helyszínen fejlődtünk egy kicsit, és ez a célunk Bahreinben is” – fogalmazott Whitmarsh. „A pályán végzett munka csak a jéghegy csúcsa, Wokingban rengeteget dolgoznak a kollégák az új fejlesztéseken. Jó irányba megyünk.”