Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Marussia 25 százalékos résztulajdonosa, a brit Lloyds Banking Group kiszállt a csapatból, tulajdonrészét visszaadta a csapatnak. A pénzintézet még az induláskor fektetett 10 millió fontot (3,5 milliárd Ft) a kiscsapatba, de mostanra elegük lett az eredménytelenségből.
„A Lloyds átadta a Marussiának a Marussia F1-ben bírt kisebbségi tulajdonrészét. A részletekről nem mondhatunk semmit, de a tranzakcióval a Lloydsnak sikerült a teljes befektetését visszanyernie” – erősítette meg a pénzintézet szóvivője.
A kiscsapat emellett 38 millió fontos (13,5 milliárd Ft) hitelt is felvett a Lloydstól, ezt természetesen nem engedték el, vissza kell majd fizetniük az egykori részvényesnek.
Bár a Marussia idén végre versenyképesebb, a pénzügyi háttere egyre rosszabb, hiszen a tőkekivonás mellett a mezőnyből egyedüliként a Forma-1-es részvételért sem kapnak pénzt, egyszerűen nincs erre vonatkozó szerződésük.