Amióta láttuk a Ferrari exkluzív szimulátorát, nehéz lelkesedni bármiért, ami virtuális autóverseny-élményt próbál nyújtani. Ennek a konfigurációnak azonban újra sikerült beindítani a hormontermelésünket – holott csupán harmadannyiba kerül, mint a gyári über-rendszer.
A vázat, a padlót, a pilótafülkét és az (értelemszerűen üres) üzemanyag-tartályokat szénszálas kompozitból formázták meg. Szintén alapos műgonddal alakították ki az orrkúpot, az első és hátsó légterelőket, valamint a diffúzort.
A lényeg persze maga a cockpit, ahová leszerelhető fejtámasz és kormánykerék segíti a bekászálódást. Utóbbit valódi F1-es volánról mintázták, a megfelelő visszajelzésről ipari méretezésű szervomotorok gondoskodnak, a pedálok helyzete elektromosan állítható.
A féktárcsákra a vásárló választása szerint AP vagy Brembo nyergeket illesztenek, az abroncsok pedig ugyanazok a Pirelli makettek, amiket az istállók kiállítási modellein is láthatunk.
Ha nem is annyira eszement, mint a Ferrari panoráma-megjelenítője, három darab 23 colos monitorával nem lebecsülendő az FMCG vizuális élménycsomagja; a szimulátorprogramot egy spéci gaming-számítógép futtatja, 16 GB RAM-mal, brutális grafikai kártyával.
Az élethű hangzást szabvány 5.1-es digitális audiorendszer biztosítja, a mélynyomót a vezető mögé, a motor helyére építik be.
Mivel a rendszer szállítással és adókkal együtt 90 000 angol fontba (31,2 millió forint) kerül, gyártója nem tartja raktáron; a megrendelést követően 12-18 hét alatt gyártja le azt a kedves ügyfélnek, választhatóan piros, fekete vagy ezüst színben.