A Pirelli kizárólagos Forma-1-es gumiszállítói szerződése 2013 végén lejár, az olasz gyártó pedig továbbra is a levegőben lóg, nem tudni, marad-e 2014 után. Az idő fogy, de a mercedeses tesztbotrány miatt még tovább húzódhat a megegyezés.
Mivel nem kizárt, hogy 2014-től már nem lesz jelen a Pirelli, több más gyártó neve is felmerült. A már 2010-ben is érdeklődő koreai Hankook azonban a hét elején kizárta, hogy a közeljövőben a Forma-1-be készülne, és most ugyanezt tette az 1997-től 2010 végéig szereplő Bridgestone is. A japán gyártó biztosan nem jön vissza 2014-ben 
„Jelenleg nem szerepel a terveinkben a Forma-1-be való visszatérés” – szögezte le a cég szóvivője az Autosportnak.
Az F1-es részvétel során a Bridgestone jelentősen növelte a márka ismertségét Európában és globálisan is, emellett sikeresen vitte át az F1-es gumiknál alkalmazott tervezési, szimulációs technológiákat a közúti gumik gyártásába. Kijelenthetjük, hogy a Bridgestone 14 éves F1-es szereplés nagyon jelentős hatású volt.”
„Azonban a mostani, folyamatosan változó gazdasági környezetben a Bridgestone a további fejlesztésekre, innovatív technológiákra fordítja az erőforrásait, ezért döntött úgy, hogy nem hosszabbít szállítói szerződést 2010 után” – magyarázta a gyártó képviselője.
A sötét ló a 2006 végén kiszállt Michelin lehet – az FIA-elnök Jean Todt nagyon szeretné újra látni a francia céget az F1-ben, de ők többször is jelezték, hogy csak több gyártós felállásban (gumiháborúban) érdekeltek, míg az F1-ben a költségek csökkentése és a kiegyenlítettebb verseny érdekében kizárólagos szállítót szeretnének.