A Pirelli Forma-1-es gumiszállítói szerződése 2013 végén lejár, a hosszabbítás pedig még mindig a levegőben lóg, annak ellenére, hogy már a 24. órában jár a kérdés rendezése.
A koreai Hankook és a japán Bridgestone a héten jelezte, hogy őket nem pillanatnyilag nem érdekli a sportág, ellenben teljes volt a csend az FIA-elnök Jean Todt favoritja, a Michelin körül.
A francia gyártó 2001 és 2006 között a Bridgestone-nal vívta a gumiháborút, de a 2005-ös indianapolisi blamázs miatt megromlott a viszonya a felügyelőszervezettel, és végül elhagyta az F1-et. Úgy tűnik, most már ínyükre lehet a visszatérés.
„A montreali paddockban azt beszélik, hogy a Michelin képviselői az F1 vezetőivel tárgyaltak, vizsgálják a visszatérés kérdését” – tudósított a spanyol AS.