A Renault-Nissan japán luxus-almárkája, az Infiniti 2011-ben jelent meg a Red Bullnál, 2013-ra pedig a bajnokcsapat névadó szponzora is lett.
Már az év elején felröppent, hogy a kapcsolatot még szorosabbra fonják, és a Red Bull autóiban dolgozó motorokat jövőre Infinitire címkézik át. Ezt akkor cáfolták, de a pletyka nem halt el.
A német Auto Motor und Sport arról ír, hogy nem csak hogy átcímkézik majd az erőforrásokat, de az Infiniti egyenesen az új 1,6 literes turbós V6-osok fejlesztésében is szerepet vállal, a japánokat az energiavisszanyerő-rendszer, az ERS izgatja.
A Renault-nak ugyan megéri a Forma-1-es részvétel, de ha a legsikeresebb, kiemelt partnert, a Red Bullt elveszítik – még ha csak házon belül is -, szükségük lesz egy új zászlóshajóra.
Az Auto Motor und Sport azt írja, hogy eredetileg a nagy múltú korábbi partnert, a Williamst szemelték ki erre, azonban a grove-i csapat pénzt is szeretett volna látni, ezt viszont állítólag megvétózta a Red Bull, azt követelve, hogy a Renault ne ilyesmire, hanem kizárólag az új V6-os motor fejlesztésére költsön.
A Williams szakított is a Renault-val, mindössze két év együttműködés után elválnak az útjaik,  2014-ben Mercedesre váltanak. 
A Red Bull és a Toro Rosso renault-s szerződése már biztos, és hamarosan a Lotusszal és a Caterhammel is véglegesítik a folytatást, ezt az F1-es részleg főnöke, Jean-Michel Jalinier mondta csütörtökön egy francia autóipari konferencián:
„Nagyon valószínű, hogy négy csapatunk lesz jövőre. A Lotusszal és a Caterhammel is jól haladtak a tárgyalásaink, szóval nagyon úgy néz ki, hogy 2014-ben négy csapatnak szállítunk.”