A Jaguar még 2010-ben jelentette be C-X75 nevű hibrid szupersportkocsiját, amelynek fejlesztésében a Williams F1-es csapat is részt vállal. A grove-iak az autó szénszálas kompozit kasztnijának, aerodinamikai tulajdonságainak és a hajtáslánc elektromos felének fejlesztésén dolgoztak.
Úgy tűnik, mindez kidobott pénz volt, ugyanis a Jaguar mégsem dobja piacra az akár 1 millió fontos (kb. 345 millió Ft) árat is elérő C-X75-öst, így a Williams 20 millió fontot (közel 7 milliárd Ft) bukik a projekten, írta a Sunday Expressben az F1 gazdasági ügyeinek szakértője, Christian Sylt.
A befuccsolt jaguaros együttműködés, és a siralmas 2013-as szezon – hét futam után nulla pont, sosem volt még ilyen – ellenére azonban pénzügyileg nem áll rosszul a Williams.
A 2012-es évben a megelőző évhez képes 22 százalékkal, 127 millió fontra növelte a forgalmát az alakulat, és bár ez a Williams bankja, a svájci Bank am Bellevue becslése szerint 2013-ra 102,2 millióra csökken, adózás után a tavalyi 4,6 millió fontos veszteség után idén 9,5 millió fontos nyereséget könyvelhetnek majd el.