A Renault a jövő évben biztosan folytatja a közös munkát a Red Bull-lal, illetve a Ferraritól elköszönt fiókcsapat Toro Rossónak is szállít motort. Marad a partnerek között a Caterham, a Williams viszont 2014-ben már a Mercedestől vásárol motort. A Lotus még nem nyilatkozott 2014-es terveiről.
„A következő évtől az egyik legnagyobb kihívás a lehető legnagyobb hatékonyság és legalacsonyabb fogyasztás elérése lesz az F1-es autóktól elvárt teljesítmény megőrzése mellett” – nyilatkozta Jean-Michel Jalinier, a Renault Sport F1 elnöke. „A Renault ezt a technológiát már alaposan kikísérletezte Energy szériás utcai autóiban. Azzal, hogy a motort Power Unit Energy F1 névre kereszteltük, ezt a párhuzamot erősítjük.”
„A következő generációs F1-es autók teljesítménye 600 lóerő körüli lesz az 1,6-os turbómotorokkal, ehhez 160-at tesz hozzá a korábbinál sokkal hatékonyabbá váló, a hajtáslánc szerves részét képező energiavisszanyerő-rendszer. Vagyis a motor a szó szoros értelmében nem az autó kizárólagos energiaforrása lesz, így helyesebb volt a Power Unit (hajtóegység) elnevezést választani” – magyarázta az igazgatóhelyettes, Rob White, aki a hangra is kitért.