Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Brit Nagydíj a Pirelli eddigi legnagyobb F1-es blamája lett, hiszen a versenyen négy, egyelőre megmagyarázatlan defekt is történt, mindannyiszor a az autók bal hátsó gumijával. Három – Lewis Hamilton, Felipe Massa és Jean-Eric Vergne esete – egészen gyors egymásutánban következett, a pálya teli volt gumidarabokkal.
A takarítás idejére bement a biztonsági autó, de az FIA műszaki és biztonsági főmegbízottja, egyben az F1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elárulta, hogy még drasztikusabb lépést is fontolgatott:
„Nagyon közel jártunk hozzá, hogy piros zászlóval megszakítsuk a versenyt, felmerült bennem ez is. A takarítással veszélynek tettük ki a marashalokat, ez pedig nem kívánatos. Ilyen hibákat eddig nem láttunk, ezt kell valahogyan kezelni. Alaposan ki kell elemezni mindent, hogy kiderüljön, mi volt a háttérben.”
Whiting hozzátette, hogy a Pirelli talán az épen maradt gumik vizsgálata után rekonstruálhatja, mi történt az eldurrant abroncsokkal.
„Korai még bármilyen következtetést levonni, nagy elemzés áll még a Pirelli előtt. Ebbe beletartoznak azok a gumik is, amelyek egyben maradtak, talán akad olyan, amelyik már a defekt szélén állt, és így rámutathat, mi történt.”