Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alig nyelték le az utolsó korty pezsgőt a Mercedeesnél Nico Rosberg silverstone-i győzelme után, amikor a pilótát a versenybírók maguk elé idézték.
A pilóta a gyanú szerint nem lassított megfelelően egy sárga zászlós szakasznál, erről kellett számot adnia. Rosberg végül megrovással megúszta, de ha a bokszutca-áthajtásnak megfelelő utólagos 20 másodperces időbüntetést kapott volna, oda lett volna a győzelem, sőt még a pontszerző helyekről is kicsúszott volna.
A német Bild arról ír, hogy Rosberget a Red Bull jelentette fel a stewardoknál – a pilóta büntetésével természetesen Mark Webber örökölte volna a futamgyőzelmet.
„Nem a Mercedesnek akartunk ártani, egyszerűen csak felhívtuk a figyelmet arra, hogy Rosberg túl gyors volt a sárga zászlónál. Ha velünk történt volna ez, akkor más csapatok is azonnal az FIA-hoz fordultak volna. Ez teljesen normális” – védte meg a Red Bull lépését a motorsportfőnök, Helmut Marko.
Tavaly a szezonzáró után Sebastian Vettel keveredett hasonló ügybe, a harmadik cím sorsa pár napig a levegőben lógott, miután a Ferrari azt gyanította, hogy a német sárga zászló alatt előzött a kaotikus Brazil Nagydíjon.