A McLaren a Kanadai Nagydíjon megszakította az addig rekordnak számító, 64 futamos pontszerzési sorozatát, amit aztán a hazai versenyen, a Brit Nagydíjon újabb nullázással fejeltek meg. A pocsék hétvégék ellenére bizakodóan tekintenek a hétvégi Német Nagydíj elé.
„Természetesen a silverstone-i eredmény nem az volt, amit szerettünk volna, de így is voltak biztató jelek a múlt hétvégén. Az autónk mostanra kiegyensúlyozottabb és jobban vezethető, szóval reméljük, hogy száraz szabadedzés lesz, és tovább javíthatjuk a beállításokat!” – mondta Jenson Button.
„A Nürburgringen általában szoros a verseny és vannak előzések. A lassú és közepes sebességű kanyarok kombinációja miatt az autók közel vannak egymáshoz, van pár nagyobb fékezési zóna is, ahol könnyű bebújni a belső ívre. Van pár érdekes szakasz is, ahol akár rosszul is lehet venni a kanyarbejáratot, és mégis fogni lehet a pozíciót jobb tapadással a kijáratnál” – jellemezte a pályát a 2009-es bajnok.
Sergio Perez több okból is szívesen ül majd az autóba a Nürburgringen:
„A silverstone-i csalódást már magam mögött is hagytam, sőt igazából a pozitívumok miatt még lelkesített is a hétvége. Végig jó volt a tempóm, jó volt a futamom, pontot is szerezhettem volna, ha a végén nincs a defektem. Van ilyen az autóversenyzésben, de jó, hogy alig pár nappal később újra nekifuthatunk.”
„Németországban kezdtem a formaautós karrieremet, szóval nagyon sok szép emlékem van onnan. Nagyon szeretek a Nürburgringen versenyezni, keményen kell nyomni, hogy a maximumot hozzuk ki a körből, ez pedig passzol a stílusomhoz. Nyilván én is szívesen mentem volna a régi pályán, a Nordschleifén, elképesztő lehetett versenyezni rajta, de a mostani pályán is elégedett leszek egy jó eredménnyel.”
A csapatfőnök, Martin Whitmarsh a két versenyző kitartását méltatta, és szintén arról beszélt, hogy sima pénteki edzésekkel előrelépés várható tőlük:
„A nehéz siverstone-i hétvége után az egész csapatot nagyon motiválja, hogy egy héttel később már újra pályán lehetünk a Német Nagydíjon. Műszakilag egészen eltérő kihívás a silverstone-i padlógázos kanyarokhoz képest, nagyobb leszorítóerő kell a kanyargós belső szakaszon és a jó tapadást kívánó kijáratokban.”
„A két pont nélküli hétvége után a célunk egyértelműen az, hogy az autóink a top10-ben legyenek. Bár csalódást hoztak az eredmények, Jenson és Checo hibátlanul vezetett, mindkettejük lelkesedése töretlen. Egyben tartják a csapatot, mialatt igyekszünk orvosolni az MP4-28-as hibáit. További, zavartalan edzések mellett képesek leszünk majd javítani az autó teljesítményén, szóval jó időt remélünk.”