Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) idén a legtöbb pályán két előzési zónát jelöl ki, és a Hungaroring sem maradt ki a szórásból.
A nyitható hátsó szárny 2011-es bevezetése óta a mogyoródi Forma-1-es pályán a célegyenes volt az DRS-szakasz, azonban az sem túl hosszú, így idéntől az első és második kanyar közötti rövid szakaszon is használható lesz az eszköz.
Ikerzónákról van szó, azaz módosítás nem érinti a detekciós pontot, abból most is csak egy lesz, a célegyenes-ráfordító 13. kanyar bejáratánál, a második szakasznál a követési távolságtól, vagy akár az előzés megtörténtétől függetlenül lesz újra nyitható a DRS.