Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke egy őszinte interjúban fejtette ki az Autosportnak, hogy valójában miért olyan éles a kontraszt 2012 és 2013 között. „Néha szerencsések vagyunk és egyszerűen minden összeáll, néha meg nem. Tavaly sokszor előfordult, hogy mi magunk sem tudtuk, mitől vagyunk annyira jók.”
„Ki kell mondanunk, hogy a tavalyi szezon végén egyes fejlesztéseink messze a várakozások felül teljesítettek. Sokkal jobbak voltunk, mint kellett volna, minden számítást felülmúltunk.”
„Tudni kell, hogy a valódi szélcsatornás mérések és a számítógépes szimulációk között mindig van egy kis különbség, de ez lehet menedzselni. Tavaly ugyanakkor úgy alakultak a dolgok, hogy a versenyautó valahogy jobb volt, mint a szélcsatornás modell.”