7. Ferrari F2007 - Az F2007-esre biztosan szívesen emlékszik a Ferrari, mert ezzel az autóval nyerte eddigi utolsó egyéni vb-címét Kimi Räikkönennel. Kilenc futamgyőzelem és kilenc pole mellett a finn az utolsó pillanatban nyerte meg a bajnokságot.
7. Ferrari F2007 - Az F2007-esre biztosan szívesen emlékszik a Ferrari, mert ezzel az autóval nyerte eddigi utolsó egyéni vb-címét Kimi Räikkönennel. Kilenc futamgyőzelem és kilenc pole mellett a finn az utolsó pillanatban nyerte meg a bajnokságot.
Fotó megosztása:
1. Ferrari F2002 - A Ferrari F2002-es a Forma-1 történetének egyik legeredményesebb versenyautója. 19 futamon vetették be 2002-2003-ban, ebből 15-ször nyert Michael Schumacherrel és Rubens Barrichellóval. A Ferrari mindkét évben megnyerte a világbajnokságot, amikor az F2002-est használta. Az F2002-est Sebastian Vettel is jobbnak tartja az F2004-esnél.
1. Ferrari F2002 - A Ferrari F2002-es a Forma-1 történetének egyik legeredményesebb versenyautója. 19 futamon vetették be 2002-2003-ban, ebből 15-ször nyert Michael Schumacherrel és Rubens Barrichellóval. A Ferrari mindkét évben megnyerte a világbajnokságot, amikor az F2002-est használta. Az F2002-est Sebastian Vettel is jobbnak tartja az F2004-esnél.
Fotó megosztása:
2. Ferrari F2004 - Ezzel a Ferrarival nyerte meg Michael Schumacher a hetedik, egyben utolsó világbajnoki címét. Az F2002-eshez hasonlóan szintén 15 futamot nyert, és kevesen tudják róla, de a 2008-as "Powered by Ferrari" A1 GP-s autónak ez adta az alapjait.
2. Ferrari F2004 - Ezzel a Ferrarival nyerte meg Michael Schumacher a hetedik, egyben utolsó világbajnoki címét. Az F2002-eshez hasonlóan szintén 15 futamot nyert, és kevesen tudják róla, de a 2008-as "Powered by Ferrari" A1 GP-s autónak ez adta az alapjait.
Fotó megosztása:
3. Ferrari 500 - Az 1952-es szezonra készítette a Ferrari az 500-ast, amely kivételesen sikeres versenyautó volt. Alberto Ascari zsinórban hét versenyt nyert vele, ezt a rekordot máig nem tudták megdönteni. Különösen az 1953-as évet uralta az autó.
3. Ferrari 500 - Az 1952-es szezonra készítette a Ferrari az 500-ast, amely kivételesen sikeres versenyautó volt. Alberto Ascari zsinórban hét versenyt nyert vele, ezt a rekordot máig nem tudták megdönteni. Különösen az 1953-as évet uralta az autó.
Fotó megosztása:
4. Ferrari F1-2000 - Hosszú, 21 éven át tartó nyeretlenségi sorozatnak vetett véget a Ferrari ezzel az autóval, amellyel Michael Schumacher harmadik világbajnoki címét nyerte, és az elsőt a Ferrarinak két évtizedes szünet után. Az F1-2000 alapozta meg a Ferrari dominanciáját a 2000-es évek első felében.
4. Ferrari F1-2000 - Hosszú, 21 éven át tartó nyeretlenségi sorozatnak vetett véget a Ferrari ezzel az autóval, amellyel Michael Schumacher harmadik világbajnoki címét nyerte, és az elsőt a Ferrarinak két évtizedes szünet után. Az F1-2000 alapozta meg a Ferrari dominanciáját a 2000-es évek első felében.
Fotó megosztása:
5. Ferrari F2001 - Elődjéhez, a Ferrarinak nagy örömöt szerzett F1-2000-eshez hasonlóan Michael Schumacher és Rubens Barrichello tízszer nyert az autóval, amely 13 pole pozíciót is hozott az olaszoknak.
5. Ferrari F2001 - Elődjéhez, a Ferrarinak nagy örömöt szerzett F1-2000-eshez hasonlóan Michael Schumacher és Rubens Barrichello tízszer nyert az autóval, amely 13 pole pozíciót is hozott az olaszoknak.
Fotó megosztása:
10. Ferrari 248 F1 - A 2006-os szezonban használt autót a V8-as motorjáról nevezték el: a 24 a motor űrtartalma deciliterben, a 8 pedig a hengerek száma. Az autó nagyon jó volt, Michael Schumacher és Felipe Massa kilencszer nyertek vele, de ez sem volt elég Fernando Alonso és a Renault ellen.
10. Ferrari 248 F1 - A 2006-os szezonban használt autót a V8-as motorjáról nevezték el: a 24 a motor űrtartalma deciliterben, a 8 pedig a hengerek száma. Az autó nagyon jó volt, Michael Schumacher és Felipe Massa kilencszer nyertek vele, de ez sem volt elég Fernando Alonso és a Renault ellen.
Fotó megosztása:
6. Ferrari 312T - A 312T fejlesztését 1974-ben kezdte a Ferrari, 1975-ben használta először. Ez az autó sok későbbi modell alapját is adta. A szezont gyengén kezdte Niki Lauda, de aztán az idény közepén ötből négy versenyt megnyert, és ez elég is volt a vb-címhez. Az autó összesen kilenc futamgyőzelmet aratott.
6. Ferrari 312T - A 312T fejlesztését 1974-ben kezdte a Ferrari, 1975-ben használta először. Ez az autó sok későbbi modell alapját is adta. A szezont gyengén kezdte Niki Lauda, de aztán az idény közepén ötből négy versenyt megnyert, és ez elég is volt a vb-címhez. Az autó összesen kilenc futamgyőzelmet aratott.
Fotó megosztása:
8. Ferrari 312T2 - A 312T2 csak egy kicsivel volt sikertelenebb, mint elődje, a 312T. Nyolc futamgyőzelemre futotta vele a Ferrarinak, 1976-ban és 1977-ben is használta a csapat, Niki Lauda nagy örömére.
8. Ferrari 312T2 - A 312T2 csak egy kicsivel volt sikertelenebb, mint elődje, a 312T. Nyolc futamgyőzelemre futotta vele a Ferrarinak, 1976-ban és 1977-ben is használta a csapat, Niki Lauda nagy örömére.
Fotó megosztása:
9. Ferrari F2008 - Az F2007-es utódjával jól tartotta magát a Ferrari, a konstruktőri cím meglett, de Räikkönen csak harmadik lett az egyéni pontversenyben. Nyolc győzelem azért így is összejött az autóval.
9. Ferrari F2008 - Az F2007-es utódjával jól tartotta magát a Ferrari, a konstruktőri cím meglett, de Räikkönen csak harmadik lett az egyéni pontversenyben. Nyolc győzelem azért így is összejött az autóval.
Fotó megosztása:
Enzo Ferrari: 1898.02.18. - 1988.08.14.
Enzo Ferrari: 1898.02.18. - 1988.08.14.
Fotó megosztása: