„Ez egy nagyon gyenge időmérő volt tőlem” – ismerte el Hamilton. „Egyetlen kört sem tudtam összerakni rendesen a Q2-ben. Komolyan, úgy vezettem, mint egy idióta, ez a legrosszabb teljesítményem nagyon-nagyon hosszú idő óta. Elnézést kérek a csapattól, főleg azért, mert az autó gyors. A Q2 elején, miután lefutottam a pályáról a Parabolicában, megsérült az autó, és innentől egy lefelé vezető spirálba kerültem, semmi nem jött össze.”
Sutilt vizsgálják ugyan a feltartás miatt, de Hamilton szerint nem ez vezetett a kieséshez. „Ez egyáltalán nem számított. Már sokkal hamarabb meg kellett volna csinálnom. Pokolian fogom nyomni, hogy normális eredményt érjek el holnap, de sok gyors autó van előttünk.”
Utólag kiderült, hogy Hamiltont nem csak a végül három hellyel hátrasorolt Sutil, hanem a padlólemez sérülése is hátráltatta.
Nico Rosberg sem volt túlságosan elégedett a hatodik hellyel. „Hát, ez nem az a pozíció, amiről álmodtunk” – nyilatkozta a német. „Mondjuk, ahhoz képest, hogy hidraulikai hiba miatt egyetlen kört sem mentem a harmadik szabadedzésen, nem is olyan rossz. A tegnapi beállításokat kellett használnom, és ezekkel nem éreztem magam túl jól az időmérőn, elég alulkormányozott volt az autó. Remélem, holnap jobban működnek a beállítások, a pénteki hosszú etapom egész jó volt. Van esély esőre is, és tudjuk, hogy az autónk jó esőben, szóval simán lehet egy jó versenyünk.”