Noha a Ferrari nem nyilatkozott a terveiről, valószínű, hogy de Beer az aerodinamikai fejlesztéseket jelenleg irányító Loic Bigois mellett fog dolgozni, miután a Lotusszal kötött szerződése az év végén lejár. A Lotusnál bevált Allison, Räikkönen, de Beer csapattól egyértelmű előrelépést vár a Ferrari, a finn pilóta szerződtetéséért egyébként éppen Allison lobbizott a legkeményebben.
A Lotusról nem fest éppen biztató képet, hogy folyamatosan szivárognak el a kulcsemberei, a régóta várt szponzorral, az Infinity Racinggel folytatott tárgyalások még mindig nem értek véget.
Azért lesz olyan is, aki távozik a Ferraritól, mégpedig minden valószínűség szerint Felipe Massával együtt elhagyja Maranellót Rob Smedley versenymérnök is. Räikkönent nem olyan fából faragták, aki percekig szeret cseverészni a rádión, márpedig a Smedley-Massa kapcsolatban mindennaposak a hosszú eszmecserék, sőt Smedley olykor „Felipe-babynek” szólítja a brazil pilótát, és vezetéstechnikai tanácsokat ad neki.
Räikkönen gyomra az ilyesmit nem veszi be, így Smedley nem tehet mást, továbbáll. Úgy tudni, hogy jövőre a Williamsnél dolgozik majd (nem egyszerű versenymérnökként, hanem nagyobb hatáskörű vezetőként), ami számára is visszatérést jelent: mielőtt a Jordannél elkezdte F1-es karrierjét, a Williams túraautó csapatánál dolgozott.
Massának egyébként üzent honfitársa, a Ferrarinál szintén jó néhány idényt lehúzott Rubens Barrichello, aki szerint Massának „semmi oka a pánikra, mert a Ferrarin túl is van élet a Forma-1-ben.”