Bár a legtöbb szó a 2,4 literes V8-asokat leváltó 1,6 literes turbós V6-osokról esett az elmúlt egy-másfél évben, a Forma-1-es autók az erőforrásokon kívül is komoly változásokon mennek át. 
Ahogy ezen a videón is látható, az aerodinamikai területen is lényegi változások következnek: keskenyebb első szárny, alacsonyabb orr és orr-rész, szélesebb oldaldobozok és leegyszerűsített, egy kivezetős kipufogórendszer jön majd.
F1: A Red Bull bukhat a legnagyobbat idén 1
F1: A Red Bull bukhat a legnagyobbat idén 5


Mivel az aerodinamika terén, különösen a kipufogógázok leszorítóerővé való konvertálásában a Red Bull volt az éllovas az elmúlt években, ez most visszaüthet majd, mondja a sztártervező, Adrian Newey.
„Hátrébb kinyúló, egycsöves kipufogónak gyakorlatilag semmilyen hatása nem lesz, emellett a turbó is energiát vesz el, így semmi nem marad majd. A kipufogóval talán mi dolgoztunk a legjobban a korábbi előírások mellett, szóval emiatt sajnos mi is járhatunk majd a legrosszabbul” – idézte az F1-es szakíró James Allen blogján a mérnököt.
„Úgy gondolom, komoly fejtörést jelent majd jövőre a keskenyebb első szárny, ami nagy változás. 10 centi elvesztése nem tűnhet soknak, de valójában igen komoly változás, ugyanis a véglapok most már pont az első gumik elé kerülnek, aerodinamikailag ennek a kiegyenlítése lesz az egyik fő kihívás.”
„Emellett a motor beszerelése, elhelyezése lesz nagy falat. Az erőforrás – ez a helyesebb kifejezés – egy igen összetett jószág. Kétszer-háromszor olyan bonyolult az elhelyezése, mint a V8-asoké volt.”