A Forma-1-ben 2011-ben bemutatkozott Indiai Nagydíj mindössze három év után ki is került a versenynaptárból, 2014-ben már nem megy Újdelhibe a „száguldó cirkusz”.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A szervező Jaypee Sports pénzügyi nehézségei mellett a döntés másik fő oka a jogi környezet volt: a mostanáig hatályos, 1992-es külkereskedelmi törvény alapján ugyanis az alig pár napra és egyértelműen nem kereskedelmi céllal beszállított Forma-1-es autókra is a szokásos behozatali vámszabályok vonatkoztak, amik igen keservessé tették a beutazást.
Mostantól a sport célokra beszállított gépkocsik és motorkerékpárok után mindössze letétet kell fizetni, a normális vámok alól mentesülnek, feltéve, hogy 30 napnál rövidebb ideig maradnak az országban és nem adják el őket.
A módosítás sokat lendíthet a Buddh pálya 2015-re tervezett F1-es visszatérésén.