Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy milyen futómű-geometriával kezdi az idei szezont a Forma-1-es Ferrari. Több forrás is arról számolt be, hogy az olaszok szakítanak a tavalyi vonórudas felfüggesztéssel, és ehelyett visszatérnek a hagyományos nyomórudas kialakításhoz. Tavaly a Ferrarin kívül csak a McLaren használt vonórudas felfüggesztéseket.

F1: Zavar az új Ferrari futóműve körül 1
F1: Zavar az új Ferrari futóműve körül 9


Múlt héten az elismert F1-es illusztrátor Giorgio Piola is arról számolt be, hogy az idei Ferrari nyomórudas lesz. „Általában Piola információ betonbiztosak” – írta az Auto, Motor und Sport. „Olykor azonban még a legjobb összeköttetésekkel rendelkező szakértők is tévednek.” A lap ezzel nyilván arra próbált célozni, hogy van esély a vonórudas konstrukció továbbvitelére is.

A Ferrari régi-új pilótája, Kimi Räikkönen már dolgozik a csapatnál, a héten három napot tesztel Maranellóban.