A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) két héttel ezelőtt hosszú huzavona után normális, három évre szóló szerződést adott a Pirellinek, a megegyezés keretében pedig a tesztelésre vonatkozó szabályokat is módosították: az idei évtől a csapatok egy, a szállító által kiválasztott napon csak esőgumikat használhatnak.
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Pirelli ezt a jerezi teszt zárónapjára, péntekre tervezte eredetileg, mivel azonban keddről szerdára éjszaka már esett a spanyol pályán és az aszfalt még reggel is nedves volt, az olasz gyártó úgy döntött, két nappal előrehozza az esőgumis napot. Reggel egy locsolókocsit küldtek a pályára, amely akár később is szerepet kap, ha az ég nem szolgáltat utánpótlást.