A Lotust még januárban hagyta el addigi csapatfőnöke, Eric Boullier, aki „versenyigazgatói” pozícióban vette át a McLaren irányítását a félreállított Martin Whitmarshtól. Az enstone-i alakulatnál a tulajdonos Genii Capital vezetője, Gerard Lopez lett a csapatfőnök, de a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjra valódi szakembert is állítottak a csapat élére.
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az Enstone-ban már a benettonos idők óta szolgáló, az elmúlt három évben üzletfejlesztési igazgatóként dolgozó Federico Gastaldit péntektől a Lotus helyettes csapatfőnökévé nevezték ki, a versenyzés tekintetében ő lett a csapat de facto irányítója.
„Nagy megtiszteltetés ez, örömmel tekintek a feladat elé. Nagyszerű ez a csapat, hihetetlen tehetség és szakértelem van nálunk. A célom, hogy Enstone-ban mindenből kihozzuk a maximumot, minden erényünket maximálisan kiaknázzuk” – mondta.
„Az autók lehető leggyorsabb fejlesztésén kell dolgoznunk. Nem titok, hogy a téli felkészülésünk nem volt valami sima, de bízunk benne, hogy gyorsan javíthatunk a helyzeten. A Renault-val a lehető legszorosabban együttműködve kell dolgoznunk a megoldáson. Tudjuk, hogy nagy kihívás áll előttünk, nagyon bonyolult és új a technika, de azt is tudjuk, hogy a csapat képes jó autót gyártani, és ezt is tesszük majd 2014-ben.”
Gastaldinak nem volt túl jó az első munkanapja, ugyanis a Lotusnál csak a szintén Renault-motort használó Caterham szerepelt gyengébben a szabadedzéseken: az E22-essel Pastor Maldonado csak két felvezető kört ment, míg Romain Grosjean 12 körig jutott, mielőtt a kavicságyban befejezte volna a pénteki napot.