Bernie Ecclestone egyik szemes sír, a másik nevet: az új, 1,6 literes V6-os turbómotorok bevezetését kezdettől ellenző angol jó előre megmondta, hogy baj lesz az erőforrások hangjával, persze az, hogy igaza lett, nagy csapást is jelent számára.
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megmutatta, hogy bár az új motorok hangjának mélyebb, búgó, morgósabb jellege talán nem lenne gond, a hangerő nagyon vérszegény.
A halk motorok mellett immár hallani lehet a gumik csikorgását és a közönség hangját is, ami pozitívum, de az már mindenki számára ijesztő, hogy az autók annyira halkak, hogy a helyszínen az egyenes közepén ülő nézők sem hallották, amikor a járgány alig pár száz méternyire már rá is fordult arra, mások azt állították, hogy a biztonsági autó is jobban és erősebben szólt az F1-eseknél.
Az Ausztrál Nagydíjat szervező cég elnöke, Ecclestone jó barátja, Ron Walker vasárnap este rögtön tárgyalt az F1 urával, aki aztán a Nemzetközi Automobil Szövetség elnökét, Jean Todotot is felhívta.
„Mondtam neki, hogy meg kell néznünk, lehetséges-e valahogyan elérni, hogy az autók versenyautó módjára szóljanak” – mondta a Telegraph-nak.
„Nem tudom, hogy meg lehet-e csinálni, de mindenképp meg kell vizsgálnunk. Szerintem legyünk túl az első pár futamon, aztán próbáljunk meg valamit! A teljes szezont nem húzhatjuk ki, addigra túl késő lenne.”