A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) versenybírói az Ausztrál Nagydíj után kizárták a 2. helyen célba érő helyi sztárt, Daniel Ricciardót, ugyanis a Red Bull autója túllépte a megengedett 100 kg/órás fogyasztási limitet.
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó: Europress
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Red Bull szerint az FIA hitelesített szenzora megbízhatatlan volt, ezért többszöri figyelmeztetés ellenére sem álltak át annak használatára, azonban saját méréseik alapján nem lépték túl a limitet, ezért fellebbeztek a büntetés ellen.
Az FIA pénteken este jelezte, hogy az ügy tárgyalását április 14-én, hétfőn tartják majd Párizsban.
A jövő hónap közepi dátum igen nehéz helyzetbe hozza a Red Bullt, ugyanis a tárgyalás előtt még két versenyhétvége következik, Malajziában, majd Bahreinben is ott lesz a kérdés, hogy vajon átállnak-e az FIA mérőeszközére – akkor is, ha az pontatlan -, vagy maradnak a saját módszerüknél, ami természetesen további kizárásokat hozhat nekik.