Hiába van két szuperrutinos világbajnokuk, a Ferrari a Bahreini Nagydíjon csak statisztálni tudott a Mercedes-motoros autók szerepléséhez, sőt a Red Bull-lal sem bírtak. Az F14 T mind motorerőben, mind a tapadás szempontjából hátrányban van, így a 9-10. hellyel a maximumot hozták, mondta utólag Fernando Alonso: 
„Összességében elég jól teljesített az autó, de természetesen még nem vagyunk olyan versenyképesek, mint szeretnénk. A csapat nagyszerű munkát végzett, tegnapról mára kicseréltek pár alkatrészt az erőforrásban. A rajtra is jó beállításokat adtak, a stratégia, a kiállások is jók voltak” – magyarázta a spanyol, aki a befutónál égbe emelt ököllel ünnepelte a 2 pontot.
Fotó: Europress
Fotó: Europress

Fotó: Europress

Fotó: Europress


„Szóval általánosságban jól ment a verseny, de még küszködünk a tempóval. Előre tudtuk, hogy a hosszú egyenesek miatt ez a pálya nem kedvez majd nekünk, de lesz még jobb vasárnapunk is!” 
„A 9-10. helyen értünk be, nem volt balesetünk és gondunk, azért ez az eredmény, mert ezt tudtuk csak hozni. Én már háromszor nyertem meg ezt a versenyt, szóval nem felejtettem el, hogyan kell itt vezetni. De nyolcan jobbak voltak nálunk. A lehető leghamarabb változtatnunk kell, már Kínában. A héten tesztelünk majd itt (kedden és szerdán), mindkét nap vezetni fogok, nem nyugszom, amíg nem javul a helyzet!” – fogadkozott a spanyol.
Räikkönen is csak megerősíteni tudta, hogy a Ferrari nem bírt a Mercedes-motoros riválisokkal.
„A mercedeses autók szemmel láthatóan könnyedén előztek meg minket az egyeneseken. Az egyik Force India a 8-as kanyar kijáratánál úgy kapott el, mintha más kategóriában versenyeztünk volna. Meglepődtem. Ő akkor jött ki a bokszból, de nekem is csak pár körösek voltak a gumijaim. Sikerült jól kijönnöm a kanyarból, de a Force India egyszerűen elment mellettem belül, nem volt rá válaszom. A következő kanyarban brutális volt a tapadása, szóval nem is csak a lóerőkről szólt a dolog.”