Míg a téli tesztelésen a Red Bull és a csak később kezdő Lotus egyaránt szenvedett, a versenyhétvégékre a bajnokcsapat már összeszedte magát, azonban az enstone-i alakulat továbbra is ijesztő mélységekben jár.
A még mindig kipróbálatlannak tekinthető autó kiismerésére, csiszolgatására jó alkalom lett volna a keddi-szerdai bahreini tesztelés, azonban a Renault-erőforrás meghibásodásai miatt az első napon Pastor Maldonado csak 16 kört ment, amihez a második napon Romain Grosjean ugyanennyit tudott hozzátenni.
F1: Grosjeannak elege van a Renault-ból 1
F1: Grosjeannak elege van a Renault-ból 29


„Meg kell mondjam, eléggé betett mindannyiunknak ez a két nap. Sokkal többet reméltünk ennél, de azért Kínában és Barcelonában majd előrelépünk. Meglátjuk!” – mondta a francia a Crash.netnek.
„Azt hiszem, már nagyon le vagyunk maradva. Tökéletes időmérős körrel is csak a 16. helyre vagyunk képesek, nyilván nem itt szeretnénk tartani. Végeztünk egy kis aerodinamikai tesztelést, jó eredménnyel, ami hasznos lesz Kínára, pár dolgot átalakíthatunk, emellett pedig egyszerűen reménykedünk, hogy a Renault végre képes lesz jobb teljesítményt és megbízhatóságot nyújtani, mert a mai nap egyszerűen elfogadhatatlan volt.”
„Egész nap küszködtünk az erőforrással, sosem tudtuk kihozni az elvárt teljesítményt, és csak pár kört tudtunk menni. Volt egy kis aerodinamikai munka, de messze nem végeztük el, amit akartunk. Ma új problémánk volt. Nem tudom teljesen pontosan, hogy mi volt tegnap, de ma rögtön a nap elejétől gond volt a motorral, aztán még újabbak adódtak. Végig a motorral volt baj.”