Újabb nap, újabb ellenállhatatlan F1-es versenyautó kalapács alatt. Ha valaha is birtokolni akartál egy klasszikus csúcs-Ferrarit, V12-es motorral, akkor itt az esély. Ez a F1-89 (máshol 640 kódszámú, mivel az olaszok nem mesterei a konkrét elnevezéseknek) azt a klasszikus kort idézi, amikor a Ferrari vagy pódiumra jutott, vagy lerobbant.
F1: Kívánatos V12-es Ferrari kalapács alatt 1
Ráadásul a mai autókhoz hasonlítva gyönyörű, egyszerű, kecses, mégis agresszív! Az F1-89 volt az első szívómotoros Ferrari a turbókorszak után, igazi üvöltő bestia, hengerenként öt szeleppel, és a kor színvonalán messze túlmutató sebességváltóval. Ebben az autóban debütált ugyanis a ma mindenki által használt félautomata egység hétsebességes, korai változata. A forradalmi újítás bitang gyorssá tette az orrkialakítás nyomán libának becézett maranellói versenygépet, Berger csapattársa, Nigel Mansell már az első Brazil Nagydíjon győzelemmel nyitott.

F1: Kívánatos V12-es Ferrari kalapács alatt 2
Berger mindössze a tizenkettedik futamot tudta befejezni (igaz akkor második helyen). Erre az Olasz Nagydíjra következett a videón látható portugál futam, ahol végre teljesen összeállt a makrancos olasz technika, és Berger behúzta a futamgyőzelmet.