A sport történetének egyik legérdekesebb konstrukciója kétségkívül a Tyrrell P34, avagy a hatkerekű őrület. A P34-es Derek Gardner angol mérnök fejéből pattant ki, aki elsősorban gázturbinás versenygépekhez szánta ötletét. Végül a turbina elmaradt, de a dupla első tengely valóssága vált!

Érdekesebb volt mint gyors, hiába jött be Gardner elképzelése a nagyobb végsebességről, hosszú távon a kedvezőtlen körülmények a hátrányokkal karöltve megölték a konstrukciót. Pedig 1976-ban sikerült futamgyőzelmet szerezni és év végén két helyet javítva 3. pozícióban végzett a csapat. A Michelin beszállásával kezdődő gumiháború miatt a Goodyear leállt a különleges, kisméretű tappancsok fejlesztésével, és csak a normál abroncsokra koncentrált.

Az autóval kapcsolatban órákig lehetne kutakodni a különböző rajzok, fényképek, videók után, de a találatok között talán ezek a röntgenrajzok a legérdekesebbek.

F1: Egy műszaki csemege belső szervei 1

F1: Egy műszaki csemege belső szervei 2

F1: Egy műszaki csemege belső szervei 3

F1: Egy műszaki csemege belső szervei 4