Timo Glock például már május 1-jén, a belvárosban rendezett Nagy Futamon is bemutatta tudását a rajongóknak.
„Fantasztikusan éreztem akkor magam, hihetetlen volt látni, mennyien rajonganak itt az autósportért” – mondta a pénteki sajtótájékoztatón a német pilóta, aki korábban a Forma-1-ben is versenyzett, ráadásul a száguldó cirkusz tagjaként 2008-ban a Toyotával második lett Mogyoródon, megszerezve ezzel pályafutása első dobogós helyezését.
Június elsején újra DTM-futam lesz a Hungaroringen. A szezon előtt az Audi, a BMW és a Mercedes-Benz is Mogyoródon tesztelt
Június elsején újra DTM-futam lesz a Hungaroringen. A szezon előtt az Audi, a BMW és a Mercedes-Benz is Mogyoródon tesztelt
Fotó megosztása:
Mindhárom csapat kihasználta a tesztlehetőséget a Hungaroringen. Nem a csúcsidőkre mentek, mindenki fix tesztprogramot abszolvált
Mindhárom csapat kihasználta a tesztlehetőséget a Hungaroringen. Nem a csúcsidőkre mentek, mindenki fix tesztprogramot abszolvált
Fotó megosztása:
1988-ban a Mercedes-Benz nyerte mindkét futamot a hungaroringi versenyen. A kép illusztráció
1988-ban a Mercedes-Benz nyerte mindkét futamot a hungaroringi versenyen. A kép illusztráció
Fotó megosztása:
Marcot Wittmann gokarttal kezdte, együléses versenyautókkal folytatta, majd átült a DTM-autóba
Marcot Wittmann gokarttal kezdte, együléses versenyautókkal folytatta, majd átült a DTM-autóba
Fotó megosztása:
Wittmann nagyon fiatal a maga 24 évével a rutinos pilótáknak szóló túraautós mezőnyben, mégis eredményes
Wittmann nagyon fiatal a maga 24 évével a rutinos pilótáknak szóló túraautós mezőnyben, mégis eredményes
Fotó megosztása:
Budapesten beszélgettünk a hungaroringi teszt kapcsán Marco Witmannal. Jobbra a szerző
Budapesten beszélgettünk a hungaroringi teszt kapcsán Marco Witmannal. Jobbra a szerző
Fotó megosztása:
Csajok nélkül nincs DTM-futam
Csajok nélkül nincs DTM-futam
Fotó megosztása:
Ő is hiányozna a ringről
Ő is hiányozna a ringről
Fotó megosztása:
Szegényebb lenne a mezőny, ha otthon maradna
Szegényebb lenne a mezőny, ha otthon maradna
Fotó megosztása:
Több mint 8000 kilométert tettek meg a BMW-s csapatok, az aerodinamika és a futómű tesztelése volt a feladat
Több mint 8000 kilométert tettek meg a BMW-s csapatok, az aerodinamika és a futómű tesztelése volt a feladat
Fotó megosztása:
Balról Martin Tomczyk, Augusto Farfus, Marco Wittman és az F1-ből érkezett Timo Glock a Lánchíd előtt
Balról Martin Tomczyk, Augusto Farfus, Marco Wittman és az F1-ből érkezett Timo Glock a Lánchíd előtt
Fotó megosztása:
380 lóerősek az idei WTCC autók 1,6 literes turbómotorral és a WRC-raliautókban használtnál nagyobb átmérőjű szűkítővel. A DTM-ben V8-as, négyezres motorokkal mennek, az 500 lóerős versenygépek hangja csontig hatol. A június elsejei futamra nem árt füldugóval érkezni a Hungaroringre, mint a Forma-1-re, amikor még volt hangja
380 lóerősek az idei WTCC autók 1,6 literes turbómotorral és a WRC-raliautókban használtnál nagyobb átmérőjű szűkítővel. A DTM-ben V8-as, négyezres motorokkal mennek, az 500 lóerős versenygépek hangja csontig hatol. A június elsejei futamra nem árt füldugóval érkezni a Hungaroringre, mint a Forma-1-re, amikor még volt hangja
Fotó megosztása:
Balról Martin Tomczyk, Augusto Farfus, Marco Wittman és az F1-ből érkezett Timo Glock a Lánchíd előtt
Balról Martin Tomczyk, Augusto Farfus, Marco Wittman és az F1-ből érkezett Timo Glock a Lánchíd előtt
A Hungaroringen az idei DTM-sorozat harmadik versenyét rendezik, Glock a szezonnyitó hockenheimi hétvégén pontszerzéssel kezdett, legutóbb Oscherslebenben azonban kiesett, miután ütközött a címvédő Mike Rockenfellerrel.
„Természetesen mindig nyerni szeretnénk. Leginkább az időmérőn kellene fejlődnöm, ugyanis ezen a pályán nem könnyű előzni, így rendkívül fontos a jó rajtpozíció” – nyilatkozta az összetett pontversenyben jelenleg is élen álló Rockenfeller.
Szintén Forma-1-es múlttal a háta mögött érkezett Budapestre Paul di Resta, aki – még a Force India színeiben – legjobb eredményeként 2011-ben hetedikként zárt a Hungaroringen.
„Sajnos nem úgy kezdtük a szezont, ahogyan szerettük volna, ugyanis a nyitányon még pontot sem szereztünk, és bár Oscherslebenben ez már összejött, jól látszik, hogy továbbra is nagy a lemaradásunk a két riválissal, az Audival és a BMW-vel szemben” – mondta a Mercedes skót pilótája, hozzátéve, hogy ha esetleg esne az eső a hétvégén, az az ő csapatának segítene a legtöbbet.
Gyulay Zsolt, Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, a DTM illetékeseivel egy hosszú tárgyalássorozat végén három plusz kétéves megállapodást sikerült kötni, s a Hungaroringnek rendkívül fontos, hogy minél több nemzetközi versenynek lehessen a házigazdája.
1988-ban a Mercedes-Benz nyerte mindkét futamot a hungaroringi versenyen. A kép illusztráció
1988-ban a Mercedes-Benz nyerte mindkét futamot a hungaroringi versenyen. A kép illusztráció
A DTM a hétvégén 26 év szünet után tér vissza a Hungaroringre, a legnagyobb német autógyárak közül ebben az évben az Audi, a Mercedes-Benz és a BMW képviselteti magát a sorozatban, amelyben kilenc csapat 23 pilótája szerepel.
A versenyzők először pénteken délután ismerkednek a pályával, majd szombaton szabadedzés és időmérő edzés következik, vasárnap 13.30 órakor pedig elrajtol a futam. Az érdeklődők a betétprogramok során a Forma-3-as Európa-bajnokság, a német Porsche Carrera Kupa, valamint a Maserati Trofeo versenyeit is megtekinthetik.
A Hungaroring Sport Zrt. honlapja szerint szombaton és vasárnap ingyenes buszjáratokat indítanak az Árpád hídtól Mogyoródra, és vissza. A jegyek különböző árkategóriákban vásárolhatóak meg elővételben és a helyszínen, erről részletes információkat találnak az érdeklődők a www.hungaroring.hu weboldalon.
Forrás: MTI