A csapatok, a gyártók, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) és a szervező FOM képviselőiből álló Forma-1-es Bizottság szerdán Londonban ülésezett. Bár a legfőbb kérdésben, a költségcsökkentés témájában nem történt előrelépés, azért pár dologról sikerült megegyezni.
A csapatok azt kérték az FIA-tól, hogy enyhítsen a pályán történt koccanások, ütközések megítélésén. Eddig a versenyigazgató Charlei Whiting hivatalból jelentett minden ilyen esetet a stewardoknak, azonban az új megegyezés szerint csak akkor kerül sor vizsgálatra, ha valamelyik érintett csapat él panasszal.
A változtatástól a verseny javulását remélik, ugyanis az állandó büntetések elbátortalaníthatták a pilótákat, mellesleg senki nem is járt jól azzal, hogy lépten-nyomon minden apró incidensért időbüntetések és hátrasorolások röpködtek. Az új hozzáállás már a hétvégi Osztrák Nagydíjon érvényesül.
A szerdai ülésen 2015-re is hoztak újítást: a biztonsági autós szakaszok után a jövő évtől repülőrajt helyett állórajttal indulnak majd újra a futamok. A módosítás kiküszöböli a sokszor hosszú körökig tartó visszakörözést, valamint növelheti a pozíciócserék esélyét – a mai rendszerben a vezető autó adja a tempót, szinte teljes biztonságban van, éa mögötte haladó „libasor” is elég statikus marad általában.
A jövő évtől a safety car beküldése esetén az autók felsorakoznak majd a rajtrácsra, és a futam elején alkalmazottal megegyező rajtprocedúra következik.