Toto Wolff, a Mercedes sportigazgató-csapatfőnöke szerint Bernie Ecclestone teljesen elhibázott közösségimédia-stratégiát követ, hibának tartja, hogy pénzügyi okok miatt a Twitter és a hasonló csatornák ki vannak zárva az F1 életéből. Mivel nem kecsegtetnek azonnali profittal, Ecclestone-t hidegen hagyja a közösségi médiát használó sok millió ember, amely miatt az üzletember egyébként sok támadást kap.

F1: Veszekedett Ecclestone-nal a Merci-főnök 1
F1: Veszekedett Ecclestone-nal a Merci-főnök 7


„Ezzel kapcsolatban elég hosszú vitám volt Bernie-vel egy megbeszélésen” – árulta el Wolff. „Átbeszéltük, hogy az olasz tévénézők harminc százalékát veszítettük el, visszaesett a nézettség Németországban, és hogy érdekes módon Nagy-Britannia növekedik. Csodálkozunk, hogy csökken a nézettség, miközben a jogok egy része fizetős tévékhez került, ez ebből következően teljesen normális folyamat.”

„Szóba hoztam, hogy az online aktivitások robbanásszerű növekedést mutatnak, de Bernie erre azzal jött, hogy azok az emberek nem fizetnek, és az egész F1 profitjának a fele a tévéből jön. Igaz, hogy a közösségi médiát jelenleg nem lehet pénzzé tenni, én viszont el tudom mondani minden egyes hirdetőnknek, hogy a logóikat úgy is egyre többen és többen látják, hogy a tévés nézettség visszaesőben van.”

„Még egy olyan nagy szereplő, mint a Twitter sem találta ki, hogyan tudna igazán sok pénzt csinálni, de meggyőződésem, hogy ez csak idő kérdése.” Júniusban a Ferrari-elnök Luca di Montezemolo is kezdeményezte Ecclestone-nál, hogy az F1 találjon ki valamit a fiatal nézők meghódítására.