Története első pontszerzését Monacóban ünnepelte a Marussia, a naptár második leglassabb pályáján ismételne a csapat. Jules Bianchi kilencedik hellyel törte meg a jeget a kiscsapatnál, legalább ennek megismétlésében bíznak most.
„A Magyar Nagydíjat a versenynaptár egyik legtekervényesebb pályáján rendezik, technikai karakterisztikájában Monacóra emlékeztet” – mondta Mattia Binotto, aki a Marussia motorszállító partnerénél, a Ferrarinál helyettes igazgató. „Bízunk benne, hogy jó előjelet jelent a hercegségben rendezett futam, ahol története legjobb eredményét érte el a csapat.” Binotto úgy véli, hogy a várható hőség miatt a motorok hőmérsékletének menedzselése kulcsfontosságú lesz, nemcsak a Marussiánál, hanem az egész mezőnyben.
Bianchi és Max Chilton ismerik a Hungaroringet alacsonyabb kategóriás sorozatokból, szeretik is a pályát. „Kedvelem a Hungaroringet, szép emlékeim vannak róla a GP2-ben aratott győzelmem miatt” – nyilatkozta Chilton. „Elég nehéz a kör, és még a hőmérséklet is megnehezíti a pilóták és a technika dolgát. Szinte végig kanyarokból áll a pálya, a vezetéstechnika és a jó beállítás nagyon fontos.”