A múlt vasárnapi Magyar Nagydíjon mindkét Ferrari-pilóta idei legjobb eredményét hozta, Fernando Alonso 2. lett, míg Kimi Räikkönen a 6. hellyel hozta a 2014-es csúcsot. A megszerzett pontokkal a maranellói csapat visszavette a konstruktőri 3. helyet a Williamstől, de a csapatfőnök szerint nem szabad nagyon örülni.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Biztató eredmények, de a helyükön kell kezelni a 2. és 6. helyet. Egyes csapatok erősségeit elleplezte az időjárás és a pálya jellege. Motiváló futam volt, de óvatosan szabad csak lelkesednünk. Nem veszíthetjük szem elől a célt: a konstruktőri 2. helyen kell végeznünk” – mondta a csapatfőnök, Marco Mattiacci.
Míg a Mercedes gyakorlatilag már megnyerte a bajnokságot, a Red Bull 219 ponttal a második, a Ferrari pedig csak 12 egységgel áll a harmadik helyen, a Spa és Monza pedig sokkal inkább a mindössze 7 ponttal mögöttük álló Williamsnek kedvezhet majd. Fel van adva a lecke.
Mattiacci a Magyar Nagydíjon 10 helyet javító Räikkönenre is kitért: „Nagyon örülök, hogy Kimi visszatért, Fernando pedig fantasztikus versenyt futott. Azonban 1,2 másodpercre voltunk az élmenőktől (a Mercedestől, gyors körön), azaz még hosszú hónapok, esetleg évek munkája vár ránk.”