Nyár közepén kiderült, hogy a Red Bull sztármérnöke, Adrian Newey nem igazol az őt régóta csábítgató Ferrarihoz,  sőt, a Forma-1-nek is hátat fordít, igaz, marad az energiatial-gyártó kötelékében. 
A Red Bull előtt a Williamsszel és a McLarennel is bajnoki címekig jutó szakember azonban most újra leszögezte, hogy a Milton Keynes-i csapat 2015-ös felkészülését még ő viszi végig, mielőtt más projektekre nyergelne át.
F1: Newey még befejezi az utolsó Red Bullját 1
F1: Newey még befejezi az utolsó Red Bullját 7


„Nagyon is. Egyelőre teljes állásban dolgozom a Red Bul Racingnél, és ez a következő hónapokban is így marad, egészen addig, amíg be nem fejezzük az autó alapjait. Nagyjából csak karácsony környékén kezdek majd új dolgokba, pillanatnyilag továbbra is teljesen erre koncentrálok.”
Newey azt mondta, hogy a 2015-ös modell tervezésénél kulcsszerepet játszik, hogy milyen fejlesztéseket képes végezni a motorszállító Renault.
„Nyilván a mi esetünkben számolni kell a motorpartnerrel, a feladatok megosztása egyértelmű. Kérhetünk bizonyos dolgokat a motor architektúráját illetően, hogy a lehető legjobban illeszkedjen a kasztnihoz, a Renault pedig némelyik kérést képes teljesíteni, másokat viszont a rendelkezésre álló idő szűkössége miatt, vagy egyszerűen műszaki okokból nem tartanak lehetségesnek.”
F1: Newey még befejezi az utolsó Red Bullját 8


A Red Bull azonban ezentúl sokkal jobban támaszkodhat a Renault-ra – ezt már a gyártóhoz a Caterhamtől visszatért főnök, Cyril Abiteboul ígérte:
„A Renault az elmúlt években igyekezett mind a négy partnerét egyenlően kezelni. A volt csapatom, a Caterham szemszögéből ez jó volt, de a Red Bull számára inkább hátrányosan hatott. Szóval most már a Red Bull a Renault gyári csapata” – szögezte le a német Auto Motor und Sportnak nyilatkozva.
Abiteboul hozzátette, hogy a fentiek miatt a korábbi híresztelésekkel ellentétben a Red Bull nem fogja átvenni a Renault motorgyártó részlegét, azt azonban nem zárta ki, hogy az energiaital-gyártó a saját kezébe vegye az elektronikai munkákat, míg a francia cég csak a belsőégésű motorra koncentrál. Erről októberig döntenek.