30 éve a Porsche 911 kőkemény játékszer volt, a férfiak autója. Egy apró hiba, és az autó fara uralhatatlanul kitört. De nem mindenki született Walter Röhrlnek és mégsem járja, hogy a kedves ügyfelek összetörjék magukat. A négykerék-hajtás a 911-ben is segít, pedig már nem is kell
Fotó megosztása:
A Tour de France egyik szakasz is ezen a hágón vezet, ezúttal a nem bringások, hanem Porschék miatt zárták le
Fotó megosztása:
Még sötétben indultunk a tréningre, mert a nap erősen rontja a "pályák" minőségét
Fotó megosztása:
Amikor érkeztünk még sima volt az út, mire távoztunk a 400 lóerős autók, az olvadás együtt nyomvájussá tette
Fotó megosztása:
Három csapatban, három helyszínen folyt az oktatás, csapatonként 6-7 Porschéval
Fotó megosztása:
A rajt helyét minden menetet követően rendbe tette egy hótolóval és maróval simítóval szerelt unimog.
Fotó megosztása:
Eleinte bóják között, majd szabadon kellett jobbra-balra csapatni az 911-es farát
Fotó megosztása:
A Porsche kínál ötnapos programot Finnországban, az USA-ban, illetve a kínai ügyfeleknek Mongóliában is, 1-1,2 milliós áron
Fotó megosztása:
Svájcban potom 991 frank (240 ezer forint) az egynapos program, szállással, ebéddel, de utazás nélkül
Fotó megosztása:
Az összkerékhajtású 911 debütálásával együtt vezeti be a Porsche az opcionális adaptív sebességtartó tempomatot a teljes 911-palettához, amely a követési távolságot is tartja a gépjármű előtt haladóktól
Fotó megosztása:
Körforgalom ez is, de itt kilinccsel előre kell menni
Fotó megosztása:
Aktív menetstabilizálóval az autó megold mindent a vezető helyett. Ha Carreránk Sport Plus csomagos, elhisszük, hogy úgy vezetünk, mint Walter Röhrl. Nincs izzadságszagú küzdelem, csak száguldás
Fotó megosztása:
Az új 911 Carrera 4 műszercsoportjában egy új menüpont is megtalálható, megmutatja hogy a PTM adott pillanatban hogyan osztja el a motor nyomatékát a kerekek között.
Fotó megosztása:
Pontos, precíz, kiváló gondoltam a 4S kormányáról, de a hátsókerék-hajtású 911-ben pattanva, kiderült, az tudja überelni
Fotó megosztása:
Porsche vásárlók! Van egy hibája 911-esnek, az automatához járó széria kormánykapcsoló borzasztó, tessék megvenni a képen látható feláras karokat. Ez viszont szuper
Fotó megosztása:
Pályanapokon jön jól a stopper
Fotó megosztása:
Hibátlan ülések, szűknek tűnik, de szélesebb alkatommal is kényelmesen, és stabilan ültem
Fotó megosztása:
Ha nem elég a 3,8 literes boxer 400 lóerős teljesítménye, már kérhető sportcsomag plusz 30 lóerővel
Fotó megosztása:
A világ talán legjobb fékjei
Fotó megosztása:
Szériában az összes változathoz hétsebességes manuális váltó jár, opcióként pedig mindegyik kivitelhez elérhető az ugyancsak hétfokozatú duplakuplungos automataváltó
Fotó megosztása:
A szárny aktív, de ha úgy tetszik egy gombbal a vezető is kinyithatja
Fotó megosztása:
A driftelés alapjait a kocsi mellett tanultuk
Fotó megosztása:
Az oktatók néha kívülről, néha a vezető mellé beülve magyarázták a vezetési technikát
Fotó megosztása:
Csúcsforgalom
Fotó megosztása:
Sportkocsi? Luxusautó? A 911 zsenialitása, hogy mindkettő egyben, hétfőtől-vasárnapig
Fotó megosztása:
Van, ami nem változik, ötös műszercsoport a 911-esben
Fotó megosztása:
Versenymúlt: A Le Mans-i versenyzés óta bal oldalon az indító kulcs, így a jobb kéz már gyorsabban kapcsolhatja az egyes fokozatot. A régi rajtrendszerben ennek volt jelentősége
Fotó megosztása:
Csomagtartó?
Fotó megosztása:
Az 1985-ben bemutatott 959 óta a négykerék-hajtású 911-esek védjegyének számító piros csík a hátsó lámpák között árulkodó. Főként, hogy immár lámpaként is funkcionál.
Fotó megosztása:
A Carrera 4 S Coupé 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára , végsebessége 299 km/óra
Fotó megosztása:
A tető olyan jól szigetel, hogy a kabriókkal sem okozott gondot a hidegben autózni
Fotó megosztása:
Az új összkerékhajtású 911 négy kivitelben kerül piacra 911 Carrera 4 és 911 Carrera 4S változatokban, Coupé és Cabriolet karosszériával egyaránt
Fotó megosztása:
30 éve a Porsche 911 kőkemény játékszer volt, a férfiak autója. Egy apró hiba, és az autó fara uralhatatlanul kitört. De nem mindenki született Walter Röhrlnek és mégsem járja, hogy a kedves ügyfelek összetörjék magukat. A négykerék-hajtás a 911-ben is segít, pedig már nem is kell.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A lépés komoly felhördülést keltett, ezért a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tisztázta, hogy a módosítás a versenyzők kérésére történt.
„A kavicságy körülbelül 35 százalékát aszfaltra cserélték, a változtatásra – a pilóták és az FIA kérése alapján – biztonsági biztonsági okból volt szükség, ahogy a többi F1-es versenypályán is. Természetesen tisztában vagyunk vele, hogy így már nem jár akkora hátránnyal, ha a pilóta elméri a kanyart, de az FIA és a pilóták is úgy vélik, hogy ez megfelelő ár a nagyobb biztonságért” – írták a közleményben.
Emléke előtt tiszteleg a következő videó, negyven év alatt így kellett centizniük a leggyorsabb köridőkért küzdőknek. 2014-től viszont örökre megváltozott a helyzet.