30 éve a Porsche 911 kőkemény játékszer volt, a férfiak autója. Egy apró hiba, és az autó fara uralhatatlanul kitört. De nem mindenki született Walter Röhrlnek és mégsem járja, hogy a kedves ügyfelek összetörjék magukat. A négykerék-hajtás a 911-ben is segít, pedig már nem is kell
Egy legendás kanyar, a monzai pálya Parabolica névre hallgató fordulója hunyt el idén. Miután leaszfaltozták a bukóteret, már nincs akkora tét, nincs akkora rizikó a pilóták számára.

A lépés komoly felhördülést keltett, ezért a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tisztázta, hogy a módosítás a versenyzők kérésére történt.
„A kavicságy körülbelül 35 százalékát aszfaltra cserélték, a változtatásra – a pilóták és az FIA kérése alapján – biztonsági biztonsági okból volt szükség, ahogy a többi F1-es versenypályán is. Természetesen tisztában vagyunk vele, hogy így már nem jár akkora hátránnyal, ha a pilóta elméri a kanyart, de az FIA és a pilóták is úgy vélik, hogy ez megfelelő ár a nagyobb biztonságért” – írták a közleményben.

Emléke előtt tiszteleg a következő videó, negyven év alatt így kellett centizniük a leggyorsabb köridőkért küzdőknek. 2014-től viszont örökre megváltozott a helyzet.