A Ferrari 2014-es idénye gyakorlatilag már „kuka”, egy-egy szerencsés eredményen és a konstruktőri bajnokság esetleges 3. helyén kívül nem remélhetnek sokat. A műszaki főnök, Pat Fry nem titkolja, hogy mostantól egyre inkább 2015-re fordítják a figyelmüket és az erőforrásaikat.
„Az idénynek ebben a szakaszéban a gyárban már inkább a jövő évi autóra irányul a figyelem. Azonban a pályás tesztelésből is nagyon sokat tanulhatunk, ezért az egyéb fejlesztések mellett 2015-ös tesztalkatrészeket is viszünk a versenyekre” – nyilatkozta.
Fry reméli, hogy a monzai blama után Szingapúrban azért jobban szerepelhetnek majd, hiszen teljesen más pálya várja őket a délkelet-ázsiai városállamban.
„A két alacsony leszorítóerőt kívánó helyszín, Spa és Monza után most a másik szélsőség következik. Nagy leszorítóerőt kívánó utcai pálya jön, amelyen a lágy és a szuperlágy gumikeverékeket használjuk majd, hiszen a pálya sok szempontból hasonlít is Monacóra. Gyors kanyar szinte egyáltalán nincs, szóval elsősorban az egyeneseken való kigyorsítás, a jó tapadás lesz a fő.”
„Monza nagyon kemény hétvége volt számunkra, de igyekszünk talpra állni, hajtunk, megpróbáljuk kihozni a maximumot a csomagunkból. Bár éjszakai versenyről van szó, a hőmérséklet így is magas lesz, akár 30 fok felett, ami nagy kihívás a motor és a hibridrendszer hűtését illetően. A pálya fékezős-kigyorsítós jellege a fékrendszert is megviseli, főképp az első fékek kapnak sokat.”