Charlie Whiting, a Nemzetközi Automobil Szövetség versenyigazgatója szerint nehéz lesz betartatni a rádiózásra vonatkozó, máris módosított szabályokat. Noha eredetileg nem akarták, a hibrid hajtás bonyolultsága miatt az autó teljesítményére vonatkozó üzenetek az év végéig engedélyezettek maradnak, vezetéstechnikai tanácsokat azonban már Szingapúrban sem lehet adni.
Whiting szerint a felemás megoldásból következik, hogy elhangozhatnak olyan kódolt üzenetek, amelyek egyébként szabályosnak tűnnek. „Egyértelmű listát küldtünk a csapatoknak, mit lehet és mit nem” – kezdte Whiting. „De az igaz, hogy ha lehet mondjuk az olajról beszélni, különböző jelentése lehet, ha az első vagy a tizedik kanyarban hangzik el a szó. Ezeket az eseteket nehéz lesz megítélni, de idővel menni fog.”
Whiting szerint az első szabadedzésen „nagyon-nagyon figyelmesek” voltak a csapatok, rajt- és időbüntetést valószínűsít a szabálysértésekre. „Erről persze a felügyelők döntenek” – jelezte Whiting, aki még egyszer figyelmeztetett mindenkit, hogy a rádióüzeneteket valós időben hallgatják majd az FIA emberei.