Kimi Räikkönen a 2014-es idény egyik legnagyobb csalódását jelentette, a Ferrarihoz visszatért 2007-es bajnok egyszerűen nyomába sem ért Fernando Alonsónak, a szezon elejétől küszködött, folyamatosan azt panaszolta, hogy nem tudja megtalálni az autó neki tetsző beállításait.
Úgy tűnik, 14 futam után végre sikerült az áttörés.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Szingapúrban végre meglett a tempó ahhoz, hogy össze tudjak rakni egy gyors kört az időmérőn, az autó úgy viselkedett, ahogy reméltem. Kár, hogy egy apró műszaki hiba miatt nem tudtam kihozni mindent az autóból az utolsó körön. Emiatt aztán a futamon sem tehettem sokat, be voltam ragadva a forgalomba, nem tudtam kihasználni a tempót. De számomra így is pozitívum volt, hogy végre jól éreztem az autót, nagyon régen vártam erre” – mondta a hétvégi Japán Nagydíj előtt.
„Még van mit javítanunk a csomagon, de végre úgy érzem, hogy úgy vezethetek, ahogy szeretném, (Szingapúrban) könnyen ment ahhoz képest, milyen volt előtte egész évben. Korábban minden kanyar találomra ment, de most már tudom, mire számíthatok, a saját stílusomban vezethetek. Ha ez megvan, sokkal könnyebb az ember dolga, rögtön jönnek a jó köridők.”
A finn pilóta idén a Ferrari volánjánál 45 pontot gyűjtött, 11. a bajnokságban, miközben Alonso 133 ponttal a 4.