Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ahogy várni lehetett, Szuzukában is eldőlt egy dominó, újabb motorcserés büntetés született. Pastor Maldonado Lotusába bekerült a hatodik, az ötös limiten túli első belsőégésű motor (ICE), ezért tízhelyes hátrasorolást kap a Japán Nagydíjra. Az időmérős helyezésétől függően az esetleges maradékot jövő hétvégén, Szocsiban adják hozzá a kvalifikációs eredményéhez.
A Renault már fel volt készülve rá, hogy a partnereiknél sorra jönnek majd az ilyen büntetések az utolsó öt versenyhétvégén.
Közben egy másik, furcsa büntetési ügy is megindult Szuzukában: a Force Indiánál felvetették, hogy a két héttel ezelőtti Szingapúri Nagydíjon a Toro Rossó-s Jean-Eric Vergne első öt másodperces stop&go büntetését nem töltötte le teljesen, a csapat már 4,4 másodperc után dolgozni kezdett az autóján. Ha a Force India hivatalosan is óv, komoly fejtörést okoznak majd a versenybíróknak.