A nyáron új tulajdonosok kezébe került Caterham F1 túlélése egyértelműen veszélyben van, a brit kiscsapatot jelentős tartozások miatt behajtók keresték meg a Japán Nagydíj előtt, a leafieldi központból több dolgot is elvittek.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A lefoglalt értékek árverezését még nem kezdték meg, arra csak a november 11-i bírósági meghallgatás után kerülhet sor, azonban világos, hogy bajban van az alkulat, olyannyira, hogy a múlt hétvégi Orosz Nagydíj után nem is az angliai bázisra, hanem a háttérben tanácsadóként tevékenykedő Colin Kolles németországi létesítményébe, Gredingbe vitték a Forma-1-es autókat.
A behajtók két hete számos alkatrészt is elvittek, már ez is kezdi éreztetni a hatását, Szocsiban Kobajasi Kamuit egyszerűen a spórolás kedvéért kérték kiállásra a futamon.
„Az autóval nem volt gond, a csapat azért kérte, hogy álljak ki, hogy óvjuk a technikát. Eléggé korlátozott távot futhatunk, nehogy baj legyen az alkatrészekkel. Ezért szólt rám a csapatvezetés” – kottyantotta el a japán pilóta a verseny után, ellentmondva a Caterham hivatalos álláspontjának, miszerint a fékek túlmelegedése volt az ok.