Barbara Schöneberger német műsorvezető ízelítőt kapott abból, milyen ha egy ex-F1-es tekeri a volánt, és nyomja a gázpedált. Nem volt őszinte a mosolya, mikor Timo Glock igazán belelendült a Nissan GT-R kormánya mögött.
Timo Glock? Az meg ki? Gyors életrajz.
A német versenyző először 2004-ben versenyzett a motorsport csúcskategóriájában, amikor a Jordannél tesztpilótából versenyzővé léptették elő a Kanadai Nagydíjon. Első futamán nagy szerencsével pontot szerzett, és később még három futamon szerepelt. A következő évre azonban nem kapott szerződést, így egy évet a tengerentúlon, a ChampCar sorozatban húzott le.
2006-ban és 2007-ben a GP2-ben versenyzett, miközben a BMW Sauber tesztpilótája volt. Miután tavaly megnyerte a sorozatot, a Toyotától kapott versenyzői szerződést 2008-ra.
Első idényét egy hatalmas balesettel kezdte az Ausztrál Nagydíjon, de Kanadában már sikerült veterán csapattársát, Jarno Trullit megelőzve a negyedik helyen célba érnie, majd egy újabb, a Német Nagydíjon történt baleset után Glock magára talált, a Hungaroringen dobogóra állt, és azután is rendszeres pontszerző volt.
2009-ben Glock kicsit halványabb volt, de Szingapúrban megint dobogós helyezést szerzett. Az idény utolsó három futamát egy Suzukában szerzett gerincsérülés miatt kihagyta. A német 2010-re az újonc Virgin Racinghez szerződött, esélye sem volt a pontszerzésre, végigküszködte 2011-et is, három év után viszont távozott a Marussiától, jelenleg a DTM-ben versenyez.