Bernie Ecclestone-nak nemrég magyarázkodnia kellett egy nyilatkozat miatt, amely nagyjából arról szólt, hogy a Forma-1-nek nem a fiatalokat kell megcéloznia. Az üzletember nyilatkozatát elég rossz néven vették az F1-ben érdekelt csapatok, és hamar közös nevezőre jutottak abban, hogy közösen kell kitalálniuk valamit a sport fiatalok körében való népszerűsítésére.

Közelebb hozzák a rajongókhoz az F1-et 1
Közelebb hozzák a rajongókhoz az F1-et 129


Ennek szellemében jött létre a Stratégiai Munkacsoporthoz szorosan kötődő Promóciós Munkacsoport, amelynek feladata olyan akciók kitalálása lesz, amelyekkel a közönség közelebb kerülhet a Forma-1-hez. A csoport létrehozását a fiatalokkal kapcsolatban a derekát végül beadó Ecclestone is támogatta, az első ülést már meg is tartották Abu-Dzabiban.

Brazil lapértesülések szerint a munkacsoportot a Williams csapatfőnöke, Claire Williams vezeti, az első megbeszélésen már be is dobtak néhány elképzelést a csapatok. Ezek közé tartozik, hogy csütörtökönként a nézők előtt is megnyitnák a paddockot, illetve a közösségi médiában való megjelenést is erősítenék. Az ötletekről a Stratégiai Munkacsoport szavaz majd.