Az októberben fizetésképtelenné vált, de a csődbiztos irányítása alatt a szezonnyitó Abu-Dzabi Nagydíjra visszatért Caterham-csapat jövője továbbra is bizonytalan. A versenycsapatot egyelőre életben tartó Smith and Williamson szakemberei állítólag több lehetséges vásárlóval is tárgyalnak, de az idő fogy.
A 2015-ös idény első téli tesztje február 1-jén kezdődik a spanyolországi Jerezben, de oda csak akkor megy a Caterham, ha új tulajdonos fizeti a bulit.
„Folynak a tárgyalások az érdeklődőkkel, de ha nem akad vevő a tesztig, mi nem fogunk erre költeni saját zsebből” – nyilatkozta az egyik csődbiztos, Henry Shinners a BBC-nek.
„Egyelőre semmit sem zárnék ki, de ha a szezonnyitóig nem változik a helyzet, akkor a csapat megmentésének esélye gyakorlatilag nullára csökken. A következő pár hétben történnie kell valaminek, ha tető alá akarunk hozni valami megoldást.
A másik csődbiztos, de facto csapatfőnök Finbarr O’Connel nagyon hasonlóan beszélt a Press Association Sportnak. Azt mondta, három komolyabb érdeklődő, köztük egy milliárdos van, de sokáig már nem húzhatják a döntést.
„Bármelyik érdeklődő képes lenne (megvenni a csapatot), de szeretném, ha egy kicsit gyorsítanánk, mert nagyon szűkös az idő. Persze ha 100 millió fontról van szó, akkor senki nem kapkod csak azért, hogy aztán valami pocsék szezont kapjon cserébe. Ha valaki ennyit szánna egy idényre, akkor rendesen akarja csinálni. Én úgy gondolom, hogy ez a hónap van még, aztán vége. Esetleg átcsúszhat februárba, de akkor már tényleg az utolsó simításoknak kell zajlania.”
A Caterham nevezett 2015-re, ahogy az október ugyanúgy csődbe ment Marussia is. Ők is próbálkoztak, de az utolsó pillanatban nem tudtak elmenni Abu-Dzabiba, azóta pedig már a csapat felszerelését, terveit, autómodelljeit, sőt a banbury-i központját is eladták.
A fentiek ellenére a csapatfőnök, John Booth azt mondja, halvány remény még van az indulásukra.
„Még mindig van valami halvány remény, de vészesen fogy az idő. Két hetünk van, hogy összehozzunk valamit” – állította a Yorkshire Postnak.
„Tárgyalunk lehetséges befektetőkkel, pozitívan zajlanak a megbeszélések. Azonban azt is látjuk, hogy a pozitív szavak után lépni is kellene, a nagy kérdés, hogy erre ki hajlandó. Nagyon sok dolgos, jó szakember van a csapatnál, akit csak lehet, igyekszünk még a cégnél tartani.”
A Marussia Jules Bianch Monacóban elért 9. helyével, pontosabban az azért járó 2 ponttal a konstruktőri bajnokság 9. helyén zárt, ezért több tízmilliós pénzdíjra jogosultak – már ha életben marad a csapat.