Reméljük, hogy a Bruce Thompson által rajzolt víziók valóra válnak, és ilyen menő versenyautók küzdelmét élvezhetjük 2015-ben. Eddig öt csapat F1-es gépét álmodta meg oldalnézetből, reklámfeliratokkal, mindennel együtt. Érdemes elidőzni a rajzokon, profi munka.
Az ihletet a JPS festésű ős-Lotus adta a 70-es és a 80-as évekből.
Az ihletet a JPS festésű ős-Lotus adta a 70-es és a 80-as évekből.
Fotó megosztása:
A készítő szerint a Red Bull idén nem fog túl sokat változtatni, marad az eddig megszokott színvilág-
A készítő szerint a Red Bull idén nem fog túl sokat változtatni, marad az eddig megszokott színvilág-
Fotó megosztása:
A Shell hatalmas felületet kapott ezen a terven, de alapjában véve maradt a fekete-vörös elosztás. Sokan az első szárnyakat is szeretnék feketén látni, mint a kilencvenes években.
A Shell hatalmas felületet kapott ezen a terven, de alapjában véve maradt a fekete-vörös elosztás. Sokan az első szárnyakat is szeretnék feketén látni, mint a kilencvenes években.
Fotó megosztása:
Régóta várunk egy régi korokat, az istálló első éveit idéző narancs fényezést. Talán idén a Honda motorokkal eljön ez az idő?
Régóta várunk egy régi korokat, az istálló első éveit idéző narancs fényezést. Talán idén a Honda motorokkal eljön ez az idő?
Fotó megosztása:
Férfiasabb, komolyabb Mercedes, a Petronas türkiz árnyalata nélkül.
Férfiasabb, komolyabb Mercedes, a Petronas türkiz árnyalata nélkül.
Fotó megosztása:
Férfiasabb, komolyabb Mercedes, a Petronas türkiz árnyalata nélkül.
Régóta várunk egy régi korokat, az istálló első éveit idéző narancs fényezést. Talán idén a Honda motorokkal eljön ez az idő?
A Shell hatalmas felületet kapott ezen a terven, de alapjában véve maradt a fekete-vörös elosztás. Sokan az első szárnyakat is szeretnék feketén látni, mint a kilencvenes években.
A készítő szerint a Red Bull idén nem fog túl sokat változtatni, marad az eddig megszokott színvilág-
Az ihletet a JPS festésű ős-Lotus adta a 70-es és a 80-as évekből.