A sztártervező Hermann Tilke szerint a nézők profitálnak majd azokból a változtatásokból, amelyeket a versenynaptárba visszatérő mexikóvárosi pályán végeznek el. Az országban utoljára 1992-ben rendeztek futamot, emiatt részben újjá kell építeni a pályát.

F1: Menő lesz a mexikói és az azeri pálya 1
F1: Menő lesz a mexikói és az azeri pálya 7


Tilke próbálta megőrizni az Autodromo Hermanos Rodriguez  karakterét. „Új bokszutca és paddock épül” – mondta Tilke. „De nincs túl sok helyünk. A célegyenes után lesz néhány új kanyar, ez lesz a leglátványosabb része a pályának a szurkolók számára. A stadion rész nem lesz valami gyors, de bőven lesz akció.”

Tilke reagált a bakui városi pályával kapcsolatos kritikákra is, amely 2016-ban debütál a naptárban. „A közreadott rajzok nem sokat mondanak a pályáról, három dimenzióban kellene látni. Sok a szintváltozás, emiatt nagyon izgalmas a kör.”

„Száz százalékban ideiglenes pályáról van szó, meglévő utakon. Lesz néhány rész, amit újraburkolunk, de nem a teljes kört. Nagyon gyors pálya, a világ összes városi helyszínétől különbözik.”