Egy olasz lapnak a Mercedesnél cáfolták azokat a híreket, amelyek szerint a csapat a 2014-es motorjával kezdené az évet. Ez azért lehetne előnyös a címvédő számára, mert ha a tavalyi motorral kezdi a szezont, a rendelkezésére álló 32 fejlesztési zsetont tetszés szerinti ütemben lőhetné el a szezon közben.
Amennyiben a Mercedes módosított motorral kezdi az évet, a változtatásoknak megfelelő számú zsetont levonják a 32-ből, így szűkebb lesz a csapat mozgástere. A korábbi pletykák ellenére a Mercedesnél erre tekintettel sem vették fontolóra, hogy leragadjanak a 2014-es konstrukciónál.
Az olasz Omnicorse szerint a Mercedes már az első, jerezi teszten a 2015-ös motorral próbálja ki az autót. A lap idézte a csapat egyik alkalmazottját is, aki szerint „szó sem volt arról, hogy a Mercedes a régi V6-ossal induljon az első négy versenyen.”
Az Omnicorse szerint a Mercedes jócskán továbbfejlesztette motorját, amellett, hogy sokkal erősebb lesz, új Bosch befecskendezőrendszert is kapott. Ez képes lesz a szabályokban rögzített, 500 baros maximális turbónyomás közelében teljesíteni, a 2014-es motor valamivel több, mint feleennyit tudott.
A Mercedes közben hivatalos közleményben erősítette meg, hogy új autóját, a W06 Hybridet a jerezi teszt első napján, február 1-jén mutatja be.