Mexikóvárosban mutatta be új autója festését a Force India, a VJM08-ason az ezüst és a fekete szín lett meghatározó. A csapat már korábban jelezte, hogy stratégiai okok miatt úgy döntött, kitolja az új autó fejlesztését, így az első, jerezi teszten még egy átmeneti modellel tesztel Nico Hülkenberg és Sergio Perez.

Az új autót a második, barcelonai teszten vetik be először, ennek ellenére a Mexikóban bemutatott autóra már felszerelték a 2015-ös orrkúpot, amely hasonlóan lefelé konyul, mint a Williamsé.

A képre kattintva galéria nyílik!

A képre kattintva galéria nyílik!

A képre kattintva galéria nyílik!

Az új autón változnak az oldaldobozok, új hűtőnyílásokat vágnak a karosszériára, és a hátsó felfüggesztéseket is modernizálják, hidromechanikus rendszer mutatkozik be. „A 2015-ös autót a tavalyi tanulságok alapján építettük meg” – mondta Vijay Mallya csapatfőnök.

„Nagy technológiai váltás, hogy már hatvanszázalékos méretarányú szélcsatornát használhatunk Kölnben (a Toyotáét – a szerző), Brackleyben mára már elavult ötvenszázalékos rendszerünk volt. Remélhetőleg az európai szezon kezdetére fel tudjuk venni a versenyt a legnagyobbakkal.”

Mallya nemcsak elszólta magát, a Force India valóban csak a Spanyol Nagydíjtól vár igazán jó eredményeket az autótól, ekkor érkezik az első komoly fejlesztési csomag. „Ekkorra készülnek az első olyan fejlesztések, amelyek már az új szélcsatorna eredményeire alapulnak” – fogalmazott Andrew Green technikai igazgató, aki szerint nem várható, hogy Barcelonáig kiderül az autó valódi tempója.